jag = skotta, nej tack!

gaaaah, skottade halva garage uppfarten nyss, fyfaaaan va jobbigt!
ska snart kila till elin får väl se vad vi hittar på ,eftersom mamma dampar så jag får inte åka in till skara idag så kunde inte va med agnes.. -.- 
menmen , imorgon börjar skolan igen, men inte för vår klass, vi har prao sjukt gött, ska praoa på dagis , chill som fan!:d
laddar upp bilder på vad jag köpte i stockholm , hittade inte så mycket tyvärr..
och ursäkta bildkvaliten , min kamera är sönder...


tröja från bikbok med knappar där bak

t-shirt från monki, 40 kr rena fyndet! (blev väldigt skrynklig på bilden)

svarta jeans från bikbok , knapparna där nere va väldigt fult men det ser bättre ut när man har på sig dom ..

puma mjukisbyxor från stadium

alla hjärtans dag presenter till min älskade agnes(L)
kan ju inte visa vad de är för då vet hon de , hehe , så hon får väll lägga upp vadde är närhon fått dom ;)


Kommentarer
Postat av: emelie

snyggt joline :D

gå in på våran blogg & tävla om en design gjord av oss.

helt gratis, lycka till :)

2010-02-21 @ 19:14:07
URL: http://yourlifesuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0