alla ♥ dag

okej bloggen, nu är det såhär att jag har nog haft världens tråkigaste alla hjärtans dag.
började med att jag vaknade, åt frukost, fixade mig snabbt för att sedan åka in t stan med bror och hämta hans skidor, eftersom han och hans tjej ska åka skidor i några dagar nu. och efter det så åkte vi till munken och där köpte jag en ros till min mamma, gullig som jag är. och hon uppskattade den, som tur var!
och när jag kom hem, så åkte jag & mamma till lundsbrunn för att inhandla lite mat som vi sedan skulle äta, det blev kalops, mkt gott :)
när vi hade ätit, så hängde jag med och lämnade Oscar hos sin tjej, för att fördriva tiden, eftersom jag typ ruttnar här hemma annars.
och nu sitter jag här med en kopp te i handen och datorn i knät. känns som om jag börjar bli sjuk igen, fast den här gången har jag galet ont i halsen, men vi får hoppas att det går över!

imorgon ska jag somsagt vara med matilda, och då ska vi nog bada, inte gjort det sen i somras, och då får jag använda min bikini, som jag köpte i september, för första gången (a) haha. men det blir nog sjukt kul, som alltid när man är med matilda!

och jag saknar min joline :(!

puss agnes

Kommentarer
Postat av: amanda!♥

bby, min blogg äger dej i alla fall sötnos :)

2010-02-14 @ 21:11:34
URL: http://aamannnnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0