ignorance is your new bestfriend

den här dagen har inte direkt vart den roligaste.. vart hundvakt hela dagen, visserligen åt mina egna hundar, men lika tråkigt ändå. dom bara gnäller och vill ut hela tiden, och dom kan aldrig vara stilla, springer runt typ hela tiden, värre än små barn!
men nu ska vi inte klaga mer utan tänka på roligare saker, som att jag t.ex. kanske ska vara med min älskade malin imorgon, ngt som jag tkr ska bli himla kul :)!
och på söndag ska jag somsagt vara med joline, har för mig att hon nämnde det i ett tidigare inlägg? massa kul kmr det bli iaf.
på måndag börjar ju också skolan igen, ska väl bli kul att träffa kompisarna och så, men jag ser inte direkt fram emot lektionerna. menmen, det är bara att tänka att det snart är helg igen så brukar tiden gå lite fortare!
plus att jag vill ha sommar mer än ngt annat just nu, är så jävla trött på vintern. skiten försvinner ju aldrig! och jag är nästan säker på att jag inte är själv om att tycka det. och allt är mkt roligare på sommarn, när man är helt brunbränd och kan gå i bara shorts och linne. det är det bästa som finns enligt mig!

men nu ska jag inte störa mer, dröm sött och vakna törrt (a)

puss agnes

Kommentarer
Postat av: Julia

gå in på www.bloglovin.com och gör ett konto :D

2010-02-20 @ 01:06:42
URL: http://juliape.blogg.se/
Postat av: ebba

asså haaaataa snön! Vart e sommaren liksom?! :( vill sola :)))

2010-02-20 @ 10:24:12
URL: http://brejjk.blogg.se/
Postat av: s-nikolic

fin blogg HÖRRUDU

?!<3

2010-02-27 @ 17:01:12
URL: http://iksl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0