taggad för träning!

hej bloggen , sitter här redo att åka till träningen strax, kan behövas efter pizzan jag åt förut idag..

ville bara säga att jag och agnes hade tänkt att göra en oseriösfjortis blogg från början..
men sen igår när vi väl hade lagt ut första inlägget kom vi på att vi kanske kunde försöka oss på en riktig blogg?
kan faktiskt bli riktigt kul!
det ända jag är lite orolig för är att jag kommer bli ännu mer data nörd än vad jag redan är .. hehe..
men ni får ursäkta oss nu i början , eftersom varken jag eller agnes är erfarna bloggare ;)
fast agnes va mycket bättre en mig märkte jag alldeles nyss ...
menmen , jag lär mig väl..


puss joline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0