Stockholm , here I come!

hejj bloggen ..
sitter här hemma och har tråkigt, längtar bara tills vi åker iväg till stockholm!
shopping imrn , yeeeeeey!
kommer vara dåligt med uppdatering för min del eftersom jag kommer hem först på lördag, så ni får nöja er med att det är agnes som bloggar .. ;)
jag hittade min mp3 idag, tur för mig eftersom jag glömde mitt headset till mobilen hos mamma..
(för jag skulle INTE klara mig utan musik i 5 timmar i bil!)
så nu har jag suttit här och fört över alla låtar från min mobil till mp3, funderar på att föra över lite från syrrans också ...måste ju ha mycket musik..hehe.

något jag måste köpa imorgon är jeans mjukisbyxor och vantar!
får väl se vad jag hittar mer ..
men nu ska jag ta och packa lite till stockholm..
puss joline

Kommentarer
Postat av: jennifer

aha okej :/

men asså på söndag stänger de väl tidigare?

men annars kan vi ju ta de nästa helg :)

puss (k)

2010-02-18 @ 20:20:55
URL: http://yourlifesuck.blogg.se/
Postat av: jennifer

ah, så gör vi :D

vi kan ju träffas i helgen iaf och typ bara va och typ käka pizza lr så? är sugen på de just nu :r

hahaaha!

saknar dig sötnos (L)

2010-02-18 @ 20:33:17
URL: http://yourlifesuck.blogg.se/
Postat av: jennifer

hahha, har du de? de har inte jag :( fuckkkkk! men jag har moffat godis och kakor ist.. xd

ah, bra för de vill jag VERKLIGEN ha! hihi.

älskar dig oxå! (L)

2010-02-19 @ 10:56:02
URL: http://yourlifesuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0