spenderar alla hjärtans dag med kusinen

hejhej bloggen..
sitter här med simon min kusin .
han sitter och nördar GTA på mitt xbox , hehe själv nördar jag dator .. somvanligt..
imorgon åker vi nog in till skara och är med amanda en stund sen har jag träning, sen får vi se vad som händer på kvällen ..
ville bara säga att "festen" i fredags va lyckad och tack alla som gjorde kvällen !
bilder kommer väl när emelie skickat dom , hoppas på snart , eftersom ja inte kan föra över själv på min cepe data ..
och min kamera gick sönder i fredags kväll , lite tråkigt .. men vi ska lämna in den och se ifall de går att laga , håller tummarna!

idag är det alla hjärtans dag, jag haaaaatar det..
speciellt när mitt är brustet ...
mår ganska piss för tillfället , men de blir väl bättre.. och tack alla ni som bryr er och stöttar mig , det betyder!(L)
men nu ska jag va social mot min älskade kusin
puss Joline

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack :)

Jag använder ett bildprogram som heter Picasa. Då kan man lägga ihop bilderna så,jättelätt.

2010-02-14 @ 21:02:17
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tack så mycket för den fina kommentaren ! :D

Detsamma , hoppas du haft en mysig dag =)

2010-02-14 @ 21:49:51
URL: http://lbm.blogg.se/
Postat av: Evelina

tack så mkt du får gärna följa mig i blogglovin :) kramar !

2010-02-14 @ 22:28:27
URL: http://eveliinajonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

misss-lyckad

2010-02-15 @ 21:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0