sick

dagen började med att jag vaknade upp hos min pappa och mådde inte alls bra. hade så jävla ont i magen, trodde nästan jag skulle svimma av ett tag där asså. men sen efter en stund så kom min kära mamma med lite tabletter, så då mådde jag genast lite bättre. sedan åkte jag hem till mamma och la mig i sängen för att kolla på film, "The Curious Case of Benjamin Button" blev det, den var faktiskt helt okej. efter det så kom min bror Oscar hem, och då spelade vi spel på datan, roligt liv som vi har, haha kul var det ändå.
och idag så var det även sista dagen i skolan innan lovet, även fast jag inte var i skolan idag men.. aja, ska iaf somsagt bli galet skönt med lov nu, det behövs verkligen!

men nu ska jag äta tacos med min kära familj, sen blir det antaglien let's dance. jag tkr inte att det är ett dugg kul, men man får väl offra sig lite för familjen, lr vad säger ni? :)

ha en bra kväll!

puss agnes




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0