made for you

inte bloggat på ett tag nu. beror på att det har hänt lite skit, så har helt enkelt inte orkat. inte för att jag mår bättre nu, men det är bara att försöka vara stark. iaf så sov jag hos joline i fredags, och sen var jag galet snäll och hängde med på hennes konfirmations skit i 5 timmar, lite lagom tråkigt sådär :o och idag kom hela familjen hit för att fira min kära mamma som fyller 45 år imorgon, grattis mami! har inte ngt mer att säga nu tror jag inte, ska nog snart sova, är ganska trött efter helgen. vi hörs! puss agnes

Kommentarer
Postat av: simone

Hej pinglan! Har du en fin start på veckan? Här är det slask och trist.. bara att hålla humöret uppe (och sätta sig in i en ny jobbvecka..suck) :)

2010-03-01 @ 11:23:48
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0