life is a highway

måste bara börja med att säga att jag inte fattar blogg.se någonting alls! jag och joline försöker fixa design oh grejer, men det går inte alls bra. men vi får väl ha tålamod och försöka lära oss, för vi är ju trotsallt lite tröga.
och igår kunde jag inte blogga heller, för jag kom inte in ens in på sidan. menmen nu ska vi inte klaga.
iaf, gårdagen spenderades med matilda, det var helt galet kul. vi badade, och där träffade vi oliver, arvid och imer. vi ska nog inte gå in på vad som hände.. haha!
och idag var jag med joline, hennes kusin simon, och edwin, sjukt kul. har verkligen saknat joline :(!
som vanligt så spenderade vi dagen på donken och idh, inget ovanligt alltså, haha. mkt skratt blev det iaf :)

jag känner att jag suger på att blogga också, har ingen fantasi alls :o men ni får stå ut, och läsa jolines inlägg ist :)
men nu ska jag fortsätta att kolla på american idol.

dröm sött alla!

puss agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0