let's crawl back to love

jag har kommit på att jag nästan bara bloggar på kvällen/natten, fast det är nog bara för att jag inte orkar göra det på dagen, också kmr jag aldrig på ngt att skriva mitt på dagen heller (a) haha.
och nu är det typ snöstorm ute, så jag har inte kunnat åka någonstans på hela dagen, jag skulle ju vart med malin, men det hände lite saker, inte mellan mig och henne asså, men iaf sen så fick jag reda på att alla bussar var inställda pga. skit snön, så jag skulle inte kommit in t stan ändå. och bilarna är insnöade på gården. jag blir så jävla sur på allt nu känner jag!
och nu har det även gått en halvtimme på söndagen, så nu är det bara ungefär 23 och en halv timme kvar tills skolan börjar igen, lääääängtar verkligen.. inte. hoppas att jag blir helt insnöad så att jag slipper det också, skulle vara himla skönt tkr jag. och joline kmr ju inte vara i skolan på hela veckan heller, eftersom deras klass har prao, och då kmr skolan bli ännu tråkigare än vad den redan är -.- men jag siktar som sagt in mig på bättre tider, som t.ex. helgen, och sedan våren och efter det så kmr ju äntligen den efterlängtade älskade sommaren! har nog aldrig velat ha sommar eller bara värme så mkt som nu asså.
och just det ja, nu har även jag skaffat bloglovin, så jag tkr att ni ska följa våran blogg, så följer vi din :)

men nu ska jag kolla på The Fast and The Furious: Tokyo Drift, nu kanske ni tänker att det är en killfilm, men jag tkr faktiskt att den är sjukt bra ändå, som alla andra Fast and The Furious filmerna.

ha det gött!

puss agnes


Kommentarer
Postat av: HANNA - rock & roll satisfies my soul

Hoppas du har en bra Söndag :}

kram, http://hannaest.blogg.se

2010-02-21 @ 11:00:12
URL: http://hannaest.blogg.se/
Postat av: ISOLINA

ushnej, jag nöjder mig såhär :)

2010-02-21 @ 12:45:31
URL: http://isolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0