GULDGUBBEN (L)


så här kul hade jag och agnes idag

drog in till stan med kusinen idag för att moffa donken med agnes och edwin .. gott , men som jag rullar!
hehe..
sen gick jag agnes och simon till öb , för simon tjatade som fan på att få köpa energi dricka, men när vi kommer dit så köper han bara choklad...
och moffare som jag är köper godis, det är det jag lever på ..
sen satt vi i idh och tittade på edwins träning, jag och agnes satt och planerade om ngt jävla lan vi vill ha med massa, men haha keep dreaming, vafan de kommer ju inte bli något av det...
när jag och simon kom hem till mig så blev det det gamla vanliga .. jag datan , och simon gta..
haha vafan , får hoppas inte detta blir någon rutin när vi är , men det kommer det ifall jag känner mig själv rätt;)

haah och mobba inte bilden för jag har två feta jackor på mig! ( ville nämligen inte gå till öb för de va kallt så fick låna simons jacka )
joline och agnes is in love in a "guldiggubbe"

puss joline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0