första prao dagen avklarad

fattar inte att jag överlvde dagen!
en hel dag med massa små ungar runt bena på mig, jag över driver inte, dom klängde på benen minst 5stycken!
omg..
ah bara 4 dagar kvar nu då ... ush! längtar inte till helgen heller, eftersom jag har konfa på lördag så måste jag på gudstjänst på söndag, inga sovmorgnar för mig inte...
men hoppas jag kan hitta på något roligt i helgen , riktigt sugen på att va med jennifer ? (a)
iaf, träningen idag va sjuuuuuukt jobbig, hade typ fys i 45 min och sen 45 minuter handboll ... så hade ja ont i knäna och typ halvkramper i foten .. som jag klagar...
men kan äta med gott samvete nu iaf! :)
nu ska jag lägga mig i sängen och plugga kemi , lägger väl in något senare ikväll , puss joline


Kommentarer
Postat av: Ellen

Klart du längtar till helgen när jag kommer hem stumpan! Tror du vi kan släpa med oss A till kyrkan på söndag morgon? ;)

2010-02-26 @ 16:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0