don't stop me now

tjaaaaaa!
okej, nu ska jag försöka mig på "blogglivet", får väl se hur det går.
menmen, kom iaf hem från skolan nyss, har världens magont, inte kul alls. så det blir nog ingen träning för mig idag heller, blir nog att sova ist. och imorgon är det sista dagen i skolan innan sportlovet, ska bli sjukt skönt med lov nu verkligen! har inget direkt inplanerat, bara måndag och onsdag som jag ska spendera med min porris, alltså matilda. något jag verkligen ser fram emot, var ett tag sen nu. blir säkert att hitta på ngt kul med joline också förhoppningsvis :D
men nu har jag inte så mkt mer att säga, ska nog krypa ner i sängen och försöka sova lite.
take care!

puss agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0