BLOGG.SE ÄR SVÅRT!:(




kolla vilka ehm .. fiiina bilder jag hittade på simons dator!
ah den sista bilden , kan ni ju strunta i att titta på eftersom den är tagen i sommras ..
älskar dej amanda<3

men det va inte det jag tänkte säga, jag fattar inte blogg.se!
tänkte fixa till designen lite, men nehe , det blev bara ännu fulare! kan inte ens ha profil bild eller nåt längre, så ifall de är någon som kan sånt så snälla hjälp! och ni får gärna hjälpa till med header också!
för jag och agnes är ju inte direkt stud på sånt här... ;)
men nu funderar jag på att göra något annat än sitta vid datorn hela kvällen när simon är här ;)
ciaaaao joline


Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: ja, snön får mer ä'n gärna försvinna. Nu.

2010-02-15 @ 09:54:20
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0