100 kronor rikare;)

helluu,  förmiddagen idag har inte vart så olik dom 2 andra senaste dagarna, barn överallt förklarar de mesta..
sen efter praoen åkte jag in till skara skulle nämligen va med besa och jonathan , men besa va tvungen att gå hem till sig för att "städa" så jag följde med henne, så skulle vi komma till tellus där jonathan väntade..
men det hände en grej så jag ville inte gå dit.
istället låg jag och besa i hennes säng medans albrim (hennes bror) underhöll oss, elr aa jag då eftersom besa sov.. ;)
tjänade 100 kr eftersom albrim underskattade min styrka hehe..
han sa att ifall jag klarade 3 armhäv(täta , vilket är jätte jobbigt) så skulle ja få 100 kr , haha såklart så klarar jag de(HHHHH)
puss joline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0